Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubtrznormativi.bg

Лични данниОбезщетенияОсигуровкиТрудови правоотношенияУсловия на трудЧовешки ресурси

6 стъпки към създаването на успешен екип

Понякога като поемете мястото на лидер, то идва с вече готово сформиран екип, който да управлявате. Понякога обаче задачата да сформирате екип се пада на Вас. Ето 6 стъпки как да постигнете това успешно:
1. Ясно формулирайте целта пред Вас и с какви хора може да я постигнете. 
За какво Ви е необходим този екип, какви хора Ви трябват в него - по-млади и ентусизирани, такива с опит и рутина или ще заложите на смесен екип от опитни и нови в занаята колеги. Изберете посока и я следвайте - ако още в началото идеята Ви е грешна, не очаквайте добър резултат.
 
2. Отговорете си на въпроса какви умения търсите в служителите, които ще бъдат част от екипа.
Какъв проект ще изпълнявате? Какви умения търсите в членовете на екипа? Дали искате добри комуникационни умения, техническа грамотност, продажбени умения и т.н. Анализирайте какво Ви е нужно и го търсете в бъдещите си служители, които да направите част от екипа.
 
3. Изберете - стари или нови служители. 
Ако ще изграждате екип от вече съществуващи служители, предимството е, че сте наясно със силните и слабите им страни. Но пък от друга страна, ще ги откъснете от настоящите им задължения и това може да породи негодувание.
От друга страна, ако наемете напълно нови хора, няма как да сте сигурни в уменията им, но пък ще имате екип от хора, всички от които заедно ще навлязат в новия проект и съответно ще се учат и развиват заедно.
 
4. Наемайте в правилния ред.
Секретарката и помощният персонал са важни безспорно. Но не започвайте изграждането на екипа си от тях.
Добре сформираният екип се гради от горе надолу.
 
5. Не лъжете, като наемате.
Бъдете честни с бъдещия си екип какво стои пред тях като задача. Ако знаете, че ще е трудно, кажете им го. Не ги уверявайте как работата ще е "песен", при положение, че очаквате трудни първи няколко месеца. Кажете това на членовете на екипа, подготете ги и така те ще са готови за предизвикателството.
 
6. Не забравяйте да ръководите екипа.
Сформирайки екипа, Вашата работа не приключва. Не забравяйте - Вие сте лидерът и Ваша е задачата да ръководите, да вземете решения, да напътствате и водите екипа си към крайния успех.
 
източник: thebalancecareers.com

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679
Eroare conectare :