Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubtrznormativi.bg

Лични данниОбезщетенияОсигуровкиТрудови правоотношенияУсловия на трудЧовешки ресурси

Служителите Ви са демотивирани?

Ето и 4 основни причини за това:
1. Служителите не чувстват, че Ви е грижа за тях.
Нужно е повече от добра заплата, за да се поддържа мотивацията на служителите. Ако те не чувстват, че мениджмънта е загрижен за тях като личности, ако не чувстват, че са третирани като хора, вместо като машини за пари, както и ако не усещат никаква емоционална връзка с ръководството си или бизнеса, с който се занимават въобще, няма да показват добри резултати в работата си. В такъв случай е излишно да се учудвате ако напуснат фирмата Ви.
 
2.  Служителите не чувстват, че приносът им е оценяван.
Служителите се нуждаят от това да знаят, че приносът им за развитието на бизнеса е оценяван по достойнство, както и че работата, която вършат, е важна за фирмения успех. Те всъщност се нуждаят от добра причина да отдадат всичките си усилия на работа. Ако мениджърите не вдъхновяват подчинените си да показват отлични резултати, ако не уважават усилената работа и не я поощряват, ако оставят впечатлението, че служителите са просто употребявани и всеки може да свърши тяхната работа, то служителите бързо ще загубят мотивация и представянето им ще се влоши.
 
3.  Служителите не могат да развият уменията си, не им се разрешава да проявяват креативност. 
Ако сама по себе си работата, която служителите вършат, не се нуждае от креативност и не дава възможности за реализиране на нови идеи, ако служителите чувстват, че не се развиват по никакъв начин, а просто карат ден за ден,  имате голям проблем. Независимо каква е работата, подчинените Ви трябва да имат възможността да участват в разработването на нови решения, да предлагат нови идеи, да дават мнения и да се развиват и израстват.
 
4.  Вече не вярват на мениджърите си.
Ако сте давали обещания, които не сте изпълнявали, не сте направили всичко възможно да повишите обвързаността на служителите с работата им и не сте доказали, че всеки е важен за екипа Ви, то това рано или късно ще Ви бъде напомнено. Ако загубите доверието на служителите си, можете да очаквате загубата им в полза дори на фирми, които плащат по-малко. Парите не са всичко за повечето хора и по никой начин не могат да заместят доброто отношение и доверието.
 
Задачата да изградите мотивация у служителите си е Ваша. Помогнете си да я изпълните със специализираните съвети, включени в електронната книга на CD "Всичко за мотивацията на човешките ресурси" - тук >>

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679
Eroare conectare :