През месец март счупих глезен.След операция ми беше издаден болничен лис от болницата. Продължението на болничните ми листи 5 на брой съм взимала като съм заплащала такси -3 месеца към болницата ,като само за единия болничен платих 3 лв +3лв - потребителски такси и два болнични листа от ДКЦ1 Ямбол срещу такса от 10 лв. Днес когато трябваше да взема поредното продължение на болничния лист ми се даде бележка на която пише - такса ЛКК и вторичен преглед! Какъв е този вторичен преглед и защо трябваше да заплатя 10 лв за ЛКК и 10 лв за вторичен преглед, а доктора въобще го нямаше и като отида да си взема в понеделник болничния лист , не се знае дали ще е там! Здравноосигурена съм, работя , и операцията си платих от 780 лв .КЪДЕ ДА СИ ТЪРСЯ ПРАВАТА!
Добавена в
2 отговори

експерт Елисавета Петрова
отговори на въпрос
на 13 Авг. 2013
Госпожо Тодорова,
Вашите въпроси са от компетентността на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК).
За информация и консултации здравноосигурените граждани могат да посетят приемните на РЗОК или да се обадят на телефоните в отделите за работа с граждани или да се обадят в Здравно-информационния център на НЗОК на тел.:0800 14 800.
При нарушаване на права на задължително здравноосигурените лица, свързани с оказана медицинска и дентална помощ от лекари, лекари по дентална медицина или от лечебни заведения за болнична помощ, сключили договор с Националната здравноосигурителна каса, гражданите имат право да подават писмени жалби до директора на съответната районна здравноосигурителна каса по местоживеене (РЗОК) или до Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) – София 1407, ул. „Кричим” № 1. За изясняване на фактите, изложени в жалбата, се назначава проверка по документи на изпълнителя на медицинска помощ или на лечебното заведение, като жалбоподателят задължително се уведомява за резултатите.
Може да посетите сайта на НЗОК на адрес: http://www.nhif.bg/web/guest
Вашите въпроси са от компетентността на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК).
За информация и консултации здравноосигурените граждани могат да посетят приемните на РЗОК или да се обадят на телефоните в отделите за работа с граждани или да се обадят в Здравно-информационния център на НЗОК на тел.:0800 14 800.
При нарушаване на права на задължително здравноосигурените лица, свързани с оказана медицинска и дентална помощ от лекари, лекари по дентална медицина или от лечебни заведения за болнична помощ, сключили договор с Националната здравноосигурителна каса, гражданите имат право да подават писмени жалби до директора на съответната районна здравноосигурителна каса по местоживеене (РЗОК) или до Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) – София 1407, ул. „Кричим” № 1. За изясняване на фактите, изложени в жалбата, се назначава проверка по документи на изпълнителя на медицинска помощ или на лечебното заведение, като жалбоподателят задължително се уведомява за резултатите.
Може да посетите сайта на НЗОК на адрес: http://www.nhif.bg/web/guest