Здравейте, имам следното питане- при напускане на служител през месец 03.2013 г. тоест той не е напуснал е уговорения срок е свършил и в уведомлението за прекратяване сме подали, че по договорената сума е 600.00 лв и при подписване на договора беше 600, но с увеличаване на мин. осиг. праг стана 610 лв. Фатална грешка ли е това и трябва ли да се коригира? Моля за отговор!
Добавена в
1 отговор
експерт Miglena Trifonova
отговори на въпрос
на 13 Окт. 2013
Здравейте!
Прочетете внимателно указанията за попълване на уведомлението.
В т.2 Тип на документи, при вписана цифра "" - уведомление за прекратяване след 01.01.2003г. на регистриран договор.
Посочено е , че в този случай се попълват само точки 3, 4, 8, 10 и 17.
Т.11 - основно трудово възнаграждение не следва да се попълва.
Фактът, че сте я попълнили или пък попълнили грешно, не води до никакви правни последици.
Не следва да извършвате никакви корекции на уведомлението за прекратяване.
Прочетете внимателно указанията за попълване на уведомлението.
В т.2 Тип на документи, при вписана цифра "" - уведомление за прекратяване след 01.01.2003г. на регистриран договор.
Посочено е , че в този случай се попълват само точки 3, 4, 8, 10 и 17.
Т.11 - основно трудово възнаграждение не следва да се попълва.
Фактът, че сте я попълнили или пък попълнили грешно, не води до никакви правни последици.
Не следва да извършвате никакви корекции на уведомлението за прекратяване.