Здравейте, имам следното питане днес трябва да назнача служител с изтекла лична карта, той е подал документи за нова, но как се процедира в такъв случай? Как да му напиша договора ? с какви данни от старата л.к ли?
Добавена в
1 отговор
експерт Miglena Trifonova
отговори на въпрос
на 29 Окт. 2013
Здравейте!
Не пишете № на документ за самоличност, щом няма валиден такъв.
След като донесе новоиздадения, ще впишете в трудовото досие, новия документ за самоличност.
Поискайте от лицето да Ви декларира адрес за контакти, на който работодателя да извършва връчванията си.
Не пишете № на документ за самоличност, щом няма валиден такъв.
След като донесе новоиздадения, ще впишете в трудовото досие, новия документ за самоличност.
Поискайте от лицето да Ви декларира адрес за контакти, на който работодателя да извършва връчванията си.