Такива трябва да сте Вие, ако искате успешно да ръководите своя екип.
Какъвто и да проблемът на фирмата, ето Ви 3 съвета как да ръководите персонала през времената на трудност:
1. Комуникирайте ясно
Обяснете какво се е случило или се случва в момента
Поосочете какви решения са взети във връзка с проблема
Конкретизирайте стъпките, които ще се предприемат за справяне с проблема
Колкото повече знаят служителите, толкова по-малко притеснени ще бъдат.
2. Наблегнете на уроците
Вземете си поука защо това се е случило, не обвинявайте, а обективно изведете уроците, на които ситуацията Ви учи. Коментирайте ги с персонала, за да не се повторят.
3. Гледайте в бъдещето
Изградете си визия и мотивирайте служителите, за да се справите с тежката ситуация. Стремете се да поддържате екипа си фокусиран в бъдещите успехи, въпреки моментните затруднения.
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари