Променяме икономическата дейност на фирмата. Поредния номер / ред/ съгл. Приложение № 1 към чл. 8, ал. 1, т. 1 на новата и старата КИД е един и същ, промяна на минималните осигурителни прагове няма.
Трябва ли да се подава уведомление към НАП за всички служители на фирмата ?
Трябва ли да се подава уведомление към НАП за всички служители на фирмата ?
Добавена в
1 отговор
експерт Miglena Trifonova
отговори на въпрос
на 12 Ян. 2014
Здравейте!
Чл.3, ал.1 от Наредба №5/29.12.2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл.62, ал.5 от Кодекса на труда определя изчерпателно случаите, в които имате задължение да подадете уведомление, а именно:
1. сключване на трудовия договор;
2.изменение на трудовия договор, с което се променя длъжността и/или срокът на договора;
3.прекратяване на трудовия договор;
Тук не става дума за никой от тези случаи. Промяната на КИД може да е ежемесечна и при нея не се подават уведомления.
Чл.3, ал.1 от Наредба №5/29.12.2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл.62, ал.5 от Кодекса на труда определя изчерпателно случаите, в които имате задължение да подадете уведомление, а именно:
1. сключване на трудовия договор;
2.изменение на трудовия договор, с което се променя длъжността и/или срокът на договора;
3.прекратяване на трудовия договор;
Тук не става дума за никой от тези случаи. Промяната на КИД може да е ежемесечна и при нея не се подават уведомления.