Здравейте, въпроса ми е какво се прави за месеца относно счетоводството на хранителен магазин.Фирмата е ЕООД и не е регистрирана по ДДС?
Добавена в
2 отговори
експерт Miglena Trifonova
отговори на въпрос
на 30 Май. 2012
Привет!
Въпросът Ви е зададен прекалено общо.
Ако желаете може да го конкретизирате.
Принципно:
1. Осчетоводяват се фактури за приходи и разходи. Осчетоводяват се приходи без фактури.
2. Осчетоводяват се разходи за работни заплати, осигуровки, наем, амортизации.
3. Осчетоводява се банката.
4. Осчетоводяват се касовите плащания.
5.Стоката трябва да е заведена аналотично и сътоветно да се изпише продадената стока.
и т.н.
Въпросът Ви е зададен прекалено общо.
Ако желаете може да го конкретизирате.
Принципно:
1. Осчетоводяват се фактури за приходи и разходи. Осчетоводяват се приходи без фактури.
2. Осчетоводяват се разходи за работни заплати, осигуровки, наем, амортизации.
3. Осчетоводява се банката.
4. Осчетоводяват се касовите плащания.
5.Стоката трябва да е заведена аналотично и сътоветно да се изпише продадената стока.
и т.н.
потребител Anastasia Patrikova
отговорина потребителя Miglena Trifonova
на 30 Май. 2012
Здравейте,имам в предвид ако аз си водя счетоводството какво трябва да правя за месеца?