Следвайте тези 3 правила при общуването с тях
1. Преценявайте чувствата на другия преди да направите каквото и да било.
Решение, взето от Вас, често засяга и колегите Ви. Не бъдете безразлични към това. Оценявайте колегите си и вземайте предвид техните чувства, преценете ситуацията и съобразете решението с всички около Вас, така че то да не навреди на никого.
2. Казвайте това, което мислите, и го казвайте ясно.
Основно правило за добра комуникация. Бъдете откровени, избягвайте двусмисленото говорене. Това не означава, разбира се, да сте груби - просто обяснете намеренията си точно и ясно с необходимите подробности, за да не бъдете разбрани погрешо.
3. Поставете граници.
Дори и да сте добри приятели с колегите си има теми, които е по-добре да не засягате. Не обсъждайте други колеги и шефа "зад гърба" им. Ако колегата Ви се опита да започне разговор по тази тема тактично го отклонете. Поставете граница пред всяка тема, която смятате за неумесна да обсъждате с колегите си.
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари