Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubtrznormativi.bg

Лични данниОбезщетенияОсигуровкиТрудови правоотношенияУсловия на трудЧовешки ресурси

Стратегии за ефективно лидерство

Вие сте добър лидер, но искате да сте страхотен такъв? Разбирането и прилагането на следните психологически истини като стратегии ще Ви помогне за постигане на целта:
1. Вашият екип иска да го водите, не да разчитате на мнението му. Да, колаборирането и различните виждания са важни. Но мениджърите не трябва да се консултират с членовете на екипа си преди да вземат важните решения. В противен случай няма да бъдат считани за истински лидери.
 
2. Да бъдете приятел на служителите си няма да Ви доведе до никъде. Мениджърите, които се чувстват удобно на своята позиция, считат, че ако имат приятелски отношения със служителите ще бъдат още по-добри в работата си. Всъщност това е много далече от истината. Объркването на ролите в един екип създава организационни проблеми. Тук не става дума за надменно или високомерно отношение, става дума за изясняване на йерархията и оставяне на личните отношения извън работното място.
 
3. Да се опитвате твърде усилено да запазите даден служител застрашава целия екип. Един лидер с добри намерения често се оказва в ситуацията да се опитва да спаси служител, чието поведение не е коректно и който не води до добруването на екипа. Вероятно това се случва, защото самият той е наел конкретния човек. Или защото има голямо доверие, че той ще се промени и ще бъде полезен на екипа. Независимо от причините, трябва да сте готови да се разделите с даден служител, ако той не се представя добре и застрашава общата работа на екипа.
 

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679