Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubtrznormativi.bg

Лични данниОбезщетенияОсигуровкиТрудови правоотношенияУсловия на трудЧовешки ресурси

Срокът за изплащане на компенсации на работодатели и служители се удължава

Работодателите и служителите, кандидатствали за подпомагане по проект „Запази ме“ имат право да получат компенсации за не повече от 60 дни през 2020 г. и не повече от 90 дни за 2021 г.

Научавайте първи промените и обновленията в законите за ТРЗ и осигуряване на Вашите служители, като се абонирате за „Съветник: ТРЗ и осигряване от А до Я“ от тук.

Според новото Постановление №99/19.03.2021 г. за изменение и допълнение на ПМС № 325/2020 г. от Министерския съвет крайният срок за допустимост за изплащане на компенсациите се удължава до 30. 06. 2021 г.

Работодателите, които подават заявления за първи път трябва да попълнят пакет от документи, които включват:

Приложение 1 – Заявление – декларация (образец прием след 01.04.2021 г.);
Приложение 2 – Декларация от служител (образец прием след 01.04.2021 г.);
Приложение 3 – Списък (образец прием след 01.04.2021 г.) - списъкът следва да е подписан с КЕП или на хартиен носител от работодателя или упълномощен представител на работодателя (с приложено пълномощно) и задължително представен и в електронен формат (формат excel);
Приложение 9 – Карта за участие, попълнена съгласно Указания за обобщаване на информация от карти за участие (Приложение 9А) и таблица за агрегиране на информация за участници (Приложение 10) – при първо и последно отчитане и при промяна;
Приложение І – Декларация за минимални и държавни помощи, попълнена съгласно Методика за получени минимални помощи.

Работодателите, които вече са одобрени и желаят служителите им да продължат да получават компенсации, не е необходимо да подават ново Заявление. Те трябва да приложат пакет от документи към съответната дирекция „Бюро по труда“. Документите включват:

Приложение 8 „Декларация за липса или наличие на промени” (образец прием след 01.04.2021 г.) за отчитане на съответния месец;
Приложение 3 „Списък” (образец прием след 01.04.2021 г.) – за съответния месец. Списъкът следва да е подписан с КЕП или на хартиен носител от работодателя или упълномощен представител на работодателя (с приложено пълномощно) и задължително представен и в електронен формат (формат excel).

Промените са влезли в сила от 1 април 2021 г.

Източник: Агенция по заетостта

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679